zondag 25 augustus 2013

Terug van weg geweest

Ik heb al weer een tijdje niet geblogd. Ik heb de computer een tijdje wat minder aan gehad. Soms wordt je geleefd door de computer en niet te vergeten de telefoon. Ondertussen heb ik niet stil gezeten. Manlief en ik zijn naar Italië geweest. We zouden op 19 juli naar Italië gaan maar toen Fiep op 18 juli tussen door kwam zijn we een dag later weggegaan. Fiep is de dochter van mijn zus, wat ben ik trots op de kleine meid :-)
 Ik zou Esther niet zijn als ik in Italië niet aan het freubelen was geweest. Ik  heb een dekentje gemaakt. Alhoewel, dekentje kun je het niet meer noemen. Het is een deken van 95 x 95 cm geworden (*Oeps*)
Hier 2 creaties (1 door mij zelfgemaakt) waar ik best trots op ben :-)





En verder ben ik lekker aan het haken geweest in de kleur:








ROZE natuurlijk :-) 


Maar die creaties volgen in een ander blogpostje 

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot een volgend blogberichtje.

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!