woensdag 9 januari 2013

Love

Dit keer een tag gemaakt met lekkere zoete kleurtjes.
Roze vind ik zelf erg lekker om mee te werken en in deze papierlijn zat ook rood.
Tja, rood is niet echt mijn ding maar in combinatie met roze vind ik het wel erg leuk.
Te gebruiken voor een geboorte of voor een trouwdag.
Handig om op voorraad te hebben.



Zie je die leuke belletjes, die zijn van de hema. Erg leuk om aan je tag te doen, het rinkelt zo lekker.



Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blog berichtje.

4 opmerkingen:

  1. ik vind em erg lief, de combi roze/rood is mooi op deze manier, leuke belletjes bovenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi afgewerkt Esther, heel leuk geworden!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rood/rose is een mooi combinatie. Goeie tip, van die belletjes. Dank je wel.
    Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe je die mooie linten met 3 bloemen onder aan je blog bericht krijgt. Ik heb al van alles geprobeerd maar mij lukt het nog steeds niet. :-(

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!