maandag 31 december 2012

Knuffeldoekje voor Poppy

De laatste dag van het jaar alweer. Er wordt hier buiten flink geknald. Jongens die over straat lopen met tassen om de nek met vuurwerk erin. En vanmiddag lekker oliebollen eten bij mijn broertje en schoonzus. Alles mag en niets hoeft vandaag, lekker van genieten.
Vanavond bij mijn ouders eten en zoals altijd neemt iedereen wat mee. 
We zullen vast wel weer een spelletje gaan doen vanavond, altijd leuk om te kolonisten.

Voor de laatste keer dit jaar laat ik jullie zien wat ik gemaakt heb. 
Op facebook heb ik laatst het knuffeldoekje laten zien wat ik voor Lars heb gemaakt.
Weet je het nog, deze is het. 
Ik heb daar erg leuke reacties op ontvangen, onder andere van de oude buurvrouw van mijn ouders.
Ze zocht nog een kraam cadeautje voor Poppy. Het mogen wel lekkere felle kleurtjes zijn gaf ze aan.
hieronder het resultaat. En tja, ik kon het toch niet laten om wat te scrappen dus heb ik de cadeau verpakking maar versierd :-) 






Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik krijg op mijn blog. 
Het is zo leuk dat er mensen zijn die je werk waarderen, daar doe je het toch voor! 

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en geniet vooral!
Dat volgend jaar maar een gezond, bijzonder en creatief jaar mag worden! 


2 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n lief knuffeldoekje! Ik krijg er ook heel veel reacties op en mijn post met de vertaling wordt heel veel aangeklikt. Ze zijn ook zó schattig! En wat heb je 't leuk ingepakt! Dat is weer minder mijn ding, daar ga ik eens wat meer aandacht aan besteden. Bij mij is het papiertje erom en wegwezen... Dit geeft het net wat extra! Jij ook een fijne jaarwisseling en een heel goed 2013. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig knuffeldoekje is dit geworden Esther, heerlijk in die felle kleurtjes en zo leuk ingepakt, echte helemaal een Esther pakketje is het geworden.
    Fijne dag en een goede jaarwisseling voor jou en je familie, geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!