donderdag 13 december 2012

Eliah

Mijn oud collega is bevallen van een gezonde zoon Eliah!
Haar schoonzus is mijn huidige collega.
Zij vroeg mij om een kaartje voor de pasgeboren telg te maken.
Dat heb ik gedaan, en toen maar gelijk 1 die ik zelf ga versturen.
Welke van de 2 kaartjes zou ze gekozen hebben?



Voor de eerste keer heb ik kreukellint gebruikt, erg leuk en weet zeker dat ik het vaker ga gebruiken. 


Zie je dat speentje aan het sterretje vast gebonden? 



En dit is het tweede kaartje wat ik heb gemaakt.



Oeps, weer crackle paint. Heerlijk spul om mee te werken! 

Dit labeltje is gemaakt door krimpie dinkie uit te stanzen in de vorm van een ster.
Daarop heb ik de tekst, stoer kereltje gestempeld met stazon.
Vervolgens verhitten met de heattool en als het is gekrompen je clearblok er bovenop leggen.
Dan wordt de label mooi plat. 


Middenop die kleine ster is een belletje, dat rinkelt zo lekker aan de kaart. 



En zo ziet de kaart er uitgeklapt uit, wist niet hoe ik het anders op de foto moest krijgen. 
je kunt zo ook zien dat het flapje sluit met een kllittebandje.






Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.

2 opmerkingen:

  1. supermooie kaartjes Esther, heel erg leuk die kleine details, dat speentje, ik denk dat je collega die 1e heeft gekozen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het bijna helemaal met Alida eens, alleen ik denk dat ze het 2e kaartje gekozen heeft.:-)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!