zondag 15 juli 2012

Kaartje om je op te fleuren

Ik heb een tijdje een scrapdipje gehad maar die is helemaal voorbij.
Ik ben al weer lekker aan het scrappen geweest en heb onder andere dit kaartje gemaakt.
Ook heb ik een layout gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien.

Met dank aan Alida voor het "taartrandje"
Natuurlijk is deze lieve Magnolia weer ingekleurd met distress ink. Dit keer heb ik de markers er ook bij gebruikt. Zo kun je sommige details net iets mooier maken. Ik moet er nog maar eens flink mee aan het oefenen want het is nog niet helemaal zo ik wil. 





En dit is de binnenkant. Het rondje wat er uit is gesneden heb ik op de voorkant gebruikt, vond het wel grappig om op deze manier ook de binnenkant te scrappen (ook dit is weer met dank aan Alida ) 


Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje. 

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk Esther! En Alida geeft ons regelmatig goede tips he? groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je dipje weer voorbij is, want zoals je ziet komen er mooie dingen uit je handen.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje is dit Esther, ik snap niet wat er nog niet naar het zin is, dat inkleuren doe je helemaal super. en nu maar sparen voor meer kleuren markers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer uit je scrapdip bent, Esther. En wat een leuk kaartje is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben geen kaarten mens maar vindt het wel gaaf wat je ervan gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!